Izberite dodatni artikel iz seznama v postopku nakupa (v košarici) in pridobite dodatni popust! Pri nakupi dveh ali več artikov priložimo še darilo.

    Košarica je prazna.

Zapri
[[@LocationDropDown]]
Mobilna

Pogosta vprašanja

 

Kaj moram narediti po plačilu?

Postopki prevzema blaga oz. storitev so različni in so vedno opisani v posamezni ponudbi v Pogojih uporabe kupona, v desnem okvirju pod glavno sliko.

Pri ponudniku Qualitas ni potrebno storiti ničesar in vam bo ponudnik avtomatično poslal izdelek na naslov, ki ste ga navedli pri nakupu oz. vas bo obvestil, da ga lahko prevzamete na našem naslovu v Kranju, v primeru, da ste izbrali osebni prevzem.

Kaj naredim v primeru, da se registriram na portalu in ne dobim potrditvene e-pošte?

Če v roku nekaj minut (do 10 minut) ne dobite potrditvene pošte, nam pišite na info@skuponi.si z e-poštnega naslova, s katerega ste se registrirali na našem portalu, ter na kratko opišite problem.

Kaj storim, če se ne znajdem na portalu in ne vem, kako opraviti nakup?

Lahko si preberete navodila za pomoč uporabnikom na "Kako kupiti" ali nas pokličete ob delovnikih med 9. in 12:30 ali 13:30 in 16. uro na tel. številko 041 758 933.

Ali lahko plačam več nakupov, opravljenih z UPN le z eno položnico?

Lahko. Le v sklic vpišite vse številke opravljenih nakupov.

Ali lahko kot pravna oseba kupujemo izdelke in storitve na vaši spletni strani? Ali se lahko registriramo kot pravna oseba?

Da, v postopku registracije lahko izberete registracijo pravne osebe. V postopku hitrega nakupa (brez registracije) izpolnite ustrezna polja za račun na podjetje.
Če za plačilo izberite UPN, opravite nakazilo z vašega transakcijskega računa podjetja.

Kje spremenim geslo?

Po prijavi na našem portalu v svojem profilu kliknete na gumb »Spremeni podatke« ter izvedete spremembo.

Kako se odjavim od prejemanja sporočil?

Po prijavi (https://www.skuponi.si/prijava/) kliknete na gumb »Spremeni podatke« in odstranite kljukico pri možnosti »Želim prejemati elektronske novice«. Na koncu spremembe shranite s klikom na gumb »Shrani«.

Odjavite se lahko tudi s klikom na povezavo STOP, ki se nahaja na koncu vsakega našega oglasnega elektronskega sporočila.

Kako se obračunava poštnina pri nakupu večih artiklov?

Poštnina se sešteva glede na skupno težo izbranih artiklov. Če se npr. pri prvem nakupu obračuna poštnina v višini 3€, se pri drugem zaporednem nakupu obračuna npr. 1€ ali pa 0€ - upošteva se le višina poštnine za razliko v dodatni teži pri vsakem nadaljnem nakupu.

Če z izdelkom nisem zadovoljen - ga lahko vrnem?

Izdelek lahko vrnete v roku 15 dni od nakupa, z orig. embalažo, brez znakov uporabe.

Zakaj ne morem dati več izdelkov v košarico?

Ponudniki artiklov, ki jih da kupec v košarico so lahko različni (npr. artikli in storitve v enem nakupu niso možne). Zato je to onemogočeno. Kupec lahko kupi več artiklov v zaporednih nakupih. Če so od istega ponudnika, se strošek poštnine obračuna po skupni teži in ne na posamezni nakup.

Ne najdete odgovora? Vprašajte nas.

6
+
5
=

Iščete darilo? Morda kaj zase? Pri nas najdete praktično vse. Vsak dan za vas pripravljamo atraktivne in vsem dostopne ponudbe izdelkov in storitev široke potrošnje s popusti do -95%. Izbirajte med več kot 100.000 izdelki in storitvami po super cenah ter z dodatnimi neverjetnimi popusti.

Qualitas d.o.o.
Ljubljanska cesta 24b
4000 Kranj

Slovenija

Pomoč uporabnikom: 041 758 933
e-pošta: info@skuponi.si

Visa slovenija
Mastercard slovenija
Spremljaj nas na:

© Qualitas 2012 - 2025, Vse pravice pridržane.