Postopki prevzema blaga oz. storitev so različni in so vedno opisani v posamezni ponudbi v
Pogojih uporabe kupona, v desnem okvirju pod glavno sliko.
Pri ponudniku kuponov Qualitas ni potrebno storiti ničesar in vam bo ponudnik avtomatično poslal izdelek na naslov, ki ste ga navedli pri nakupu oz. vas bo obvestil, da ga lahko pridete isket, v primeru, da ste izbrali osebni prevzem.
Pri ostalih ponudnikih kupon unovčite tako, da KODO KUPONA, ki jo po prijavi na spletni strani dobite na povezavi
Moji KUPONI in vašim NASLOVOM ZA DOSTAVO (ime, priimek, ulica in hišna številka, poštna številka in kraj), skupaj s pripisom "ZA SKUPONI.SI", pošljite na ponudnikov e-naslov, ali pa v primeru osebnega prevzema izdelka oz. pred izvedbo storitve, ponudniku izročite natisnjen kupon s kodo.
V določenih primerih je treba obvezno izpolnit spletni obrazec za naročilo, kar je v takem primeru navedeno v pogojih uporabe kupona.
Če v roku nekaj minut (do 10 minut) ne dobite potrditvene pošte, nam pišite na
info@skuponi.si z e-poštnega naslova, s katerega ste se registrirali na našem portalu, ter na kratko opišite problem.
Lahko si preberete navodila za pomoč uporabnikom na
"Kako kupiti" ali nas pokličete ob delovnikih med 9. in 12:30 ali 13:30 in 16. uro na tel. številko 04 2367 550.
Lahko. Le v sklic vpišite vse številke opravljenih nakupov.
Da, koda kupona je ID kupona, ki ga najdete v vašem aktivnem kuponu v rubriki "Moji KUPONI" na našem spl. portalu.
Da, v postopku registracije lahko izberete registracijo pravne osebe.
Za plačilo izberite UPN in denar nakažite iz vašega transakcijskega računa podjetja. Ob naročanju dostave izdelka oz. izvedbi storitve opozorite ponudnika, ki vam bo izdal ustrezen račun.
V takem primeru ostane kupon rezerviran in se mu status ne spremeni.
Uporabniku ni treba storiti nič. Kupon se samodejno izbriše v dveh tednih po poteku ponudbe.
Po prijavi (https://www.skuponi.si/prijava/) greste v rubriko »Moji kuponi«. Tam je na vašem aktivnem (plačanem in še neunovčenem) kuponu ikona - grafični simbol - tiskalnika (med ikonama za QR kodo ter Podarim). Po kliku na to ikono se vsebina kupona odpre v novem oknu. Z desnim klikom miške, kjerkoli v novem oknu, se odpre izbirni menu brskalnika, kjer izberete opcijo Print oz. Natisni ter sledite dialogu do konca.
Po prijavi na našem portalu v svojem profilu kliknete na gumb »Spremeni podatke« ter izvedete spremembo.
Po prijavi (https://www.skuponi.si/prijava/) kliknete na gumb »Spremeni podatke« in odstranite kljukico pri možnosti »Želim prejemati elektronske novice«. Na koncu spremembe shranite s klikom na gumb »Shrani«.
Odjavite se lahko tudi s klikom na povezavo STOP, ki se nahaja na koncu vsakega našega oglasnega elektronskega sporočila.
Poštnina pri ponudniku Qualitas se sešteva glede na skupno težo izbranih artiklov. Če se npr. pri prvem nakupu obračuna poštnina v višini 4€, se pri drugem zaporednem nakupu obračuna npr. 1€ ali pa 0€ - upošteva se le višina poštnine za razliko v dodatni teži pri vsakem nadaljnem nakupu.
Izdelek lahko vrnete v roku 15 dni od nakupa, z orig. embalažo, brez znakov uporabe.
Ponudniki artiklov, ki jih da kupec v košarico so lahko različni. Zato je to onemogočeno. Kupec lahko kupi več artiklov v zaporednih nakupih. Če so od istega ponudnika, se strošek poštnine obračuna po skupni teži in ne na posamezni nakup.
In times of COVID-19 quarantine we are operational and items are distributed as usual.