Izberite dodatni artikel iz seznama v postopku nakupa (v košarici) in pridobite dodatni popust! Pri nakupi dveh ali več artikov priložimo še darilo.

    Košarica je prazna.

Zapri
[[@LocationDropDown]]
Mobilna

Pogosta vprašanja

 

Kaj moram narediti, ko kupim in plačam kupon?

Postopki prevzema blaga oz. storitev so različni in so vedno opisani v posamezni ponudbi v Pogojih uporabe kupona, v desnem okvirju pod glavno sliko.

Pri ponudniku kuponov Qualitas ni potrebno storiti ničesar in vam bo ponudnik avtomatično poslal izdelek na naslov, ki ste ga navedli pri nakupu oz. vas bo obvestil, da ga lahko pridete isket, v primeru, da ste izbrali osebni prevzem.

Pri ostalih ponudnikih kupon unovčite tako, da KODO KUPONA, ki jo po prijavi na spletni strani dobite na povezavi Moji KUPONI in vašim NASLOVOM ZA DOSTAVO (ime, priimek, ulica in hišna številka, poštna številka in kraj), skupaj s pripisom "ZA SKUPONI.SI", pošljite na ponudnikov e-naslov, ali pa v primeru osebnega prevzema izdelka oz. pred izvedbo storitve, ponudniku izročite natisnjen kupon s kodo.

V določenih primerih je treba obvezno izpolnit spletni obrazec za naročilo, kar je v takem primeru navedeno v pogojih uporabe kupona.

Kaj naredim v primeru, da se registriram na portalu in ne dobim potrditvene e-pošte?

Če v roku nekaj minut (do 10 minut) ne dobite potrditvene pošte, nam pišite na info@skuponi.si z e-poštnega naslova, s katerega ste se registrirali na našem portalu, ter na kratko opišite problem.

Kaj storim, če se ne znajdem na portalu in ne vem, kako opraviti nakup?

Lahko si preberete navodila za pomoč uporabnikom na "Kako kupiti" ali nas pokličete ob delovnikih med 9. in 12:30 ali 13:30 in 16. uro na tel. številko 04 2367 550.

Ali lahko plačam več nakupov, opravljenih z UPN le z eno položnico?

Lahko. Le v sklic vpišite vse številke opravljenih nakupov.

Kaj je koda kupona, ali je to ID kupona?

Da, koda kupona je ID kupona, ki ga najdete v vašem aktivnem kuponu v rubriki "Moji KUPONI" na našem spl. portalu.

Ali lahko kot pravna oseba kupujemo izdelke in storitve na vaši spletni strani? Ali se lahko registriramo kot pravna oseba?

Da, v postopku registracije lahko izberete registracijo pravne osebe.
Za plačilo izberite UPN in denar nakažite iz vašega transakcijskega računa podjetja. Ob naročanju dostave izdelka oz. izvedbi storitve opozorite ponudnika, ki vam bo izdal ustrezen račun.

Med mojimi kuponi imam rezerviran kupon, ki bi ga rad izbrisal, ker je bila transakcija med plačilom neuspešna. Ga lahko izbrisete vi ali ga lahko jaz kako izbrisem?

V takem primeru ostane kupon rezerviran in se mu status ne spremeni. Uporabniku ni treba storiti nič. Kupon se samodejno izbriše v dveh tednih po poteku ponudbe.

Kako lahko natisnem svoj kupon?

Po prijavi (https://www.skuponi.si/prijava/) greste v rubriko »Moji kuponi«. Tam je na vašem aktivnem (plačanem in še neunovčenem) kuponu ikona - grafični simbol - tiskalnika (med ikonama za QR kodo ter Podarim). Po kliku na to ikono se vsebina kupona odpre v novem oknu. Z desnim klikom miške, kjerkoli v novem oknu, se odpre izbirni menu brskalnika, kjer izberete opcijo Print oz. Natisni ter sledite dialogu do konca.

Kje spremenim geslo?

Po prijavi na našem portalu v svojem profilu kliknete na gumb »Spremeni podatke« ter izvedete spremembo.

Kako se odjavim od prejemanja sporočil?

Po prijavi (https://www.skuponi.si/prijava/) kliknete na gumb »Spremeni podatke« in odstranite kljukico pri možnosti »Želim prejemati elektronske novice«. Na koncu spremembe shranite s klikom na gumb »Shrani«.

Odjavite se lahko tudi s klikom na povezavo STOP, ki se nahaja na koncu vsakega našega oglasnega elektronskega sporočila.

Kako se obračunava poštnina pri nakupu večih artiklov od enega ponudnika?

Poštnina pri ponudniku Qualitas se sešteva glede na skupno težo izbranih artiklov. Če se npr. pri prvem nakupu obračuna poštnina v višini 4€, se pri drugem zaporednem nakupu obračuna npr. 1€ ali pa 0€ - upošteva se le višina poštnine za razliko v dodatni teži pri vsakem nadaljnem nakupu.

Če z izdelkom nisem zadovoljen - ga lahko vrnem?

Izdelek lahko vrnete v roku 15 dni od nakupa, z orig. embalažo, brez znakov uporabe.

Zakaj ne morem dati več izdelkov v košarico?

Ponudniki artiklov, ki jih da kupec v košarico so lahko različni. Zato je to onemogočeno. Kupec lahko kupi več artiklov v zaporednih nakupih. Če so od istega ponudnika, se strošek poštnine obračuna po skupni teži in ne na posamezni nakup.

Hello, can toys be shipped out if buy some now? coronavirus (COVID-19) Looking for 80 toys.

In times of COVID-19 quarantine we are operational and items are distributed as usual.

Ne najdete odgovora? Vprašajte nas.

6
+
5
=

Iščete darilo? Morda kaj zase? Pri nas najdete praktično vse. Vsak dan za vas pripravljamo atraktivne in vsem dostopne ponudbe izdelkov in storitev široke potrošnje s popusti do -95%. Izbirajte med več kot 100.000 izdelki in storitvami po super cenah ter z dodatnimi neverjetnimi popusti.

letsencrypt.org Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo

Qualitas d.o.o.
Ljubljanska cesta 24b
4000 Kranj

Slovenija

Pomoč uporabnikom: 041 758 933
e-pošta: info@skuponi.si

Visa slovenija
Mastercard slovenija
Spremljaj nas na:

© Qualitas 2012 - 2024, Vse pravice pridržane.