Pogoji prodaje spletnega portala skuponi.si
V primeru, da ste s prejetim blagom oz. opravljeno storitvijo nezadovoljni, vas prosimo, da se nam oglasite na info@qualitas.si ali pa nas pokličite na telefonsko številko 041 758 933 (pon.- pet. med 9 -11 in 14 -16 uro).
Qualitas d.o.o., Ljubljanska c. 24b, 4000 Kranj, zavezanec za DDV, Ident. št. za DDV: SI65582934, št. vpisa v SRG 10239300, (v nadaljevanju "izvajalec") organizira, omogoča in izvaja posredovanje promocijske prodaje blaga in storitev v imenu in na račun ponudnikov, preko spletnega portala SKUPONI, in sicer na tako, da se s ponudniki dogovori za časovno omejen, enkraten promocijski popust na njihove izdelke ali storitve. Pri tem se s ponudniki lahko dogovori, da pogoji prodaje veljajo le v primeru, da izvajalec uspe v določenem omejenem časovnem obdobju zagotoviti vnaprej dogovorjeno minimalno količino opravljenih nakupov določenega izdelka ali storitve.
Ponudnik se obveže, da bo dogovorjeno promocijsko blago ali storitev zagotavljal na najbolj kakovosten način, ob upoštevanju standardov kakovosti, na enak ali boljši način, kot to počne pri rednem poslovanju s kupci.
Ponudnik nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga v skladu z ZVPot(7. Točka 25b. člena ZVPot).
Izvajalec ni lastnik, niti nima v lasti izdelkov ali storitev, ki jih promocijsko ponuja preko svojega spletnega portala, zato ni in ne more biti odgovoren za morebitne napake, pomanjkljivosti ali kakršne koli druge težave, ki lahko nastanejo pri dostavi, uporabi ali izvedbi, ponujenih izdelkov ali storitev. Za vse omenjeno je odgovoren izključno ponudnik sam.
Z nakupom - rezervacijo ponudbe se kupec zavezuje, da bo glede na izbrano plačilno sredstvo, znesek plačal - s KREDITOM, Moneto/Valu, kreditno oz. plačilno kartico, PayPalom ali v roku 24 ur z nakazilom preko UPN obrazca.
NAKUPI / KUPONI
Po uspešnem zaključku prodaje, kupec za vsak na portalu SKUPONI kupljen izdelek oz. storitev, prejme potrdilo v obliki računa oz. kupona (če gre npr. za storitev masaže ipd.), ki se izda na ime kupca oz. na ime, ki ga kupec določi in ki je na voljo kupcu pod navedeno vrednostjo in v skladu s pogoji in pravili izvajalca in ponudnika, ki sodeluje v promocijski akciji.
Vsi nakupi, ki jih kupec opravi na portalu SKUPONI, se hranijo na portalu v rubriki "Moji NAKUPI", ki je na voljo kupcu po prijavi na portalu.
Kuponi morajo obvezno vsebovati ime kupca oz. ime, ki ga določi kupec, oznako oz. številko potrdila (ID kupona), vrsto in model izdelka ali storitve, rok, v katerem lahko kupec po uspešnem zaključku promocijske prodaje vložiti zahtevo za dostavo oz. uporabo izdelka ali storitve, mesto in način, na katerega lahko kupec postavi zahtevo za dostavo oz. uporabo izdelka ali storitve in drugih podatkov, če je to potrebno.
Lastnik in izdajatelj kupona je ponudnik, ki je v celoti odgovoren za vse poškodbe, bolezni, škodo, terjatve, odgovornosti in stroške uporabnika oz. kupca.
Izvajalec ali ponudnik nista na kakršenkoli način odgovorna za izgubljene, ukradene ali kakorkoli drugače odtujene kupone.
Vsak poizkus uporabe kupona, ki ni v skladu s temi pogoji in pravili, bo imel za posledico neveljavnost tega kupona.
Veljavnost kupona preneha na datum, ki je naveden na kuponu in ga ni mogoče podaljšati.
GARANCIJA
Izvajalec zagotavlja splošno garancijo, podano s strani ponudnikov. Drugih tako imenovanih prostovoljnih garancij ne nudimo oziroma ne zagotavljamo.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Rok za reševanje reklamacij je 45 dni od prejema popolne vloge. Če reklamacija v tem času ni rešena se kupcu prizna vračilo kupnine.
ODSTOP OD POGODBE SKLENJENE NA DALJAVO
Kupec ima pravico, da v roku 14 dni od opravljenega nakupa, brez razloga odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo (prekliče nakup), v primeru, da artikel ni bil uporabljen oz. kupon ni bil koriščen pri ponudniku storitev, po Zakonu o varstvu potrošnikov 43.c člena.
Kupec ima v roku 14 dni od prejema izdelka pravico začeti postopek za vrnitev kupljenega izdelka, brez navedbe razloga v skladu s 43.č in 43.d členom ZVPot . To stori tako, da ga na svoje stroške pošljite na naslov ponudnika. O nameravanem vračilu izdelka (odstopu od pogodbe) mora kupec predhodno pisno obvesti: izvajalca na kontaktni e-mail info@skuponi.si ter ponudnika na ponudnikov email naslov, ki je naveden v ponudbi. Dopisu mora kupec priložiti izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe.
Povratna pošiljka vrnjenega blaga na naslov podjetja ponudnika mora biti oddana v roku nadaljnjih 14 dni od sporočila o nameravanem vračilu. V primeru odstopa od pogodbe mora ponudnik takoj, ko je mogoče, oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu vrnjenega blaga, vrniti vsa prejeta plačila za vrnjeno blago – z enakim plačilnim sredstvom.
Izdelki, ki so predmet vračila, morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni nepoškodovani embalaži z vso priloženo dokumentacijo. Če blago ni vrnjeno v enakem (originalnem) stanju, kot je bilo ob prodaji posredovano kupcu, si pridržujemo pravico do odškodnine oziroma do ponovne in tokrat nepreklicne dostave takšnega blaga kupcu na njegove stroške. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Vsi paketi ki bodo na ponudnikov naslov posredovani s plačilom po povzetju oz. kot "poštnino plača naslovnik", bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške.
Izdelki, ki so kupljeni na način "Po povzetju" in poslani kupcu z odkupnino, pa niso prevzeti ali so zavrnjeni s strani kupca in se vrnejo prodajalcu, bodo kupcu obračunani v višini dvakratnika stroška poštnine po ceniku, v obliki računa z rokom plačila 3 dni.
STVARNA NAPAKA
Izdelek ima skladno s 37. členom ZVPot stvarno napako če: nima lastnosti, ki so potrebne za normalno rabo, nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane ali, če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.
Stvarna napaka izdelka se preverja tako, da se izdelek primerja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste in z navedbami proizvajalca in trgovca na artiklu.
Stvarno napako kupec lahko uveljavi tako, da se odloči za odpravo napake, zamenjavo blaga z napako za enako brezhibno blago, delno vračilo plačanega zneska v višini, sorazmerni z napako blaga ali vračilo celotnega plačanega zneska.
Kupec mora na elektronski naslov ponudnika, ki je naveden v ponudbi sporočiti, da želi uveljavljati stvarno napako. Napisati mora, kakšno stvarno napako ima artikel, priložiti kopijo računa in pripisati osebne podatke (ime, priimek, naslov....).
Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki, skupaj z natančnim opisom le-te, obvestiti v zakonsko določenem roku in mu hkrati omogočiti pregled artikla. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri ponudniku v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
VRAČILO KUPNINE
Do vračila kupnine je kupec upravičen, v kolikor mu ponudnik ni izdobavil blaga oz. ni mogel opraviti storitve v navedenem roku. Ponudnik kupcu v tem primeru vrne kupnina v roku 14 dni od prejema vseh potrebnih podatkov za vračilo kupnine (na ponudnikov e-pošti naslov, ki je objavljen v ponudbi). Pri samem vračilu kupnine, kupec ne nosi nobenih stroškov, saj se mu vrne celoten vplačan znesek.
Kupec je upravičen do povračila kupnine oz. dela kupnine v primeru pozitivno rešene reklamacije. Pri vračilu kupnine kupec ne nosi nobenih stroškov, višina pa je odvisna od posameznega primera in ne more presegati vrednosti nakupa. Ponudnik kupcu v tem primeru vrne kupnina v roku 14 dni od dne ko je bila reklamacija rešena oz. 14 dni od prejema vseh potrebnih podatkov za vračilo kupnine (na ponudnikov e-pošti naslov, ki je objavljen v ponudbi).
Vračilo kupnine ni možno za kupone, ki jim je potekel rok veljavnosti, ne glede na razlog. Rok veljavnosti je naveden ob objavi ponudbe na spletni strani pod "opombe" in na vsakem kuponu.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi Qualitas d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Qualitas d.o.o, ki se ukvarja s spletno prodajo oz. spletnimi storitvami na območju RS, na tem mestu objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Kranj, 27. 3. 2022